Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Αποκτήστε απαλό δέρμα μετά το ξύρισμα

Αποκτήστε απαλό δέρμα μετά το ξύρισμα
Υπάρχουν τρόποι για να παραμείνει το δέρμα σας απαλό και λαμπερό μετά το ξύρισμα. 

Γι’ αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τζελ ξυρίσματος. Το τζελ ξυρίσματος είναι ιδανικό για να ενυδατώσει και να μαλακώσει την περιοχή που θέλετε πριν το ξύρισμα και κυρίως να γίνει σωστά η δουλειά. Έτσι το ξυράφι «γλιστράει» εύκολα και ανακόπτει την πορεία των ανεπιθύμητων τριχών.

Ακολουθήστε τη σωστή κατεύθυνση. Ξυρίζετε προς την κατεύθυνση που βγαίνουν οι τρίχες με κινήσεις προς τα κάτω και όχι προς τα επάνω. 

Η βασική διαφορά είναι πως αν ξυρίζετε τις τρίχες προς την κατεύθυνση που βγαίνουν τότε ελαχιστοποιείτε την πιθανότητα να «γυρίσει» η τρίχα προς τα μέσα έτσι ώστε να αυξάνεται η τριχοφυΐα.

Κάντε απολέπιση. Βοηθάει στο να μαλακώσει το ξηρό δέρμα και συμβάλλει σημαντικά στο να μην αυξηθεί η τριχοφυΐα. Η λούφα είναι ιδανική για απολέπιση αλλά και ένα απαλό body scrub για να μαλακώσει η επιδερμίδα.

Ενυδάτωση: Η ενυδάτωση παίζει τεράστιο ρόλο επίσης στην ανάπτυξη της τριχοφυΐας οπότε όσο πιο περιποιημένο είναι το δέρμα τόσο καλύτερο είναι και για τις ανεπιθύμητες τρίχες που αρχίζουν σιγά-σιγά να αραιώνουν.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Αποτελεσματική περιποίηση σώματος

Αποτελεσματική περιποίηση σώματος
Τώρα είναι η στιγμή να περιποιηθούμε το σώμα μας και να το ετοιμάσουμε για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Η θρεπτική κρέμα σώματος είναι απαραίτητη κάθε εποχή. Παρόλο που στο κρύο χρειάζεται πιο λιπαρή λοσιόν, να έχετε υπόψην, ότι σε περίπτωση που είναι υπερβολικά λιπαρή σε κλειστό και ζεστό χώρο το δέρμα δεν μπορεί να αναπνέει.

Τα απαραίτητα βήματα ομορφιάς για το φθινόπωρο εκτός από την κρέμα σώματος περιλαμβάνουν την απαλή απολέπιση, το αφρόλουτρο ενυδάτωσης και θρέψης και τη θρεπτική μάσκα σώματος.

Η κρέμα σώματος απλώνεται μια ώρα πριν βγείτε έξω, ενώ η απολέπιση για το σώμα και η μάσκα πιο σπάνια, για παράδειγμα μια φορά την εβδομάδα.

Η απολέπιση σώματος απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και η επιδερμίδα γίνεται πιο απαλή, ενώ η μάσκα θρέφει πιο βαθιά τα κύτταρα.

Όταν κάνετε μπάνιο στην μπανιέρα, να αποφεύγετε να κάθεστε παραπάνω από 10-15 λεπτά στο ζεστό νερό, επειδή το δέρμα σας θα χάσει πολλή υγρασία και θα γίνει πιο ξερό.

Ακόμα και να πέφτει η θερμοκρασία, κάνετε προσπάθεια να περάσετε περισσότερες ώρες έξω και να κάνετε βόλτες κάθε μέρα. Εκτός από το δέρμα σας θα τονωθεί και η... φιγούρα σας!

Βελτιώστε την κατάσταση του σώματός σας καταναλώνοντας βιταμίνες, μέταλλα και 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Τα προϊόντα, που περιέχουν βιταμίνη Β βελτιώνουν τις μεταβολικές διαδικασίες στο δέρμα.

Τα προϊόντα, που περιέχουν βιταμίνη Α κάνουν την επιδερμίδα πιο ελαστική και απαλή και αυτά που περιέχουν βιταμίνη Ε επιβραδύνουν την γήρανση και τροφοδοτούν το δέρμα με οξυγόνο.

Τα προϊόντα που είναι πλούσια σε ασβέστιο ενισχύουν την ανάπτυξη τον νυχιών και της τρίχας.

Οι τροφές, που είναι πλούσιες σε μαγνήσιο συμβάλλουν στην σωστή διατροφή των κυττάρων.

Πηγή: omorfia.org

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Μην αφήνετε τη μητρότητα για μετά τα 30

Μην αφήνετε τη μητρότητα για μετά τα 30
Η μητρότητα μετά τα 30 είναι ένα ολοένα και αυξανόμενο φαινόμενο των τελευταίων ετών. Οι επιστήμονες, ωστόσο, υποστηρίζουν πως οι γυναίκες που επιλέγουν να γίνουν μητέρες μετά τα 30 εισέρχονται σε μία επικίνδυνη ζώνη όπου τα προβλήματα και οι κίνδυνοι «καραδοκούν». 

Σύμφωνα με νέα μελέτη, αυξάνονται κατά 20% οι πιθανότητες πρόωρης γέννησης και θνησιμότητας των νεογνών στις γυναίκες μεταξύ 30 και 34 ετών, σε σύγκριση με εκείνες που αποφασίζουν να γίνουν μητέρες λίγο πριν τα 30. 

Όπως αναφέρει η Daily Mail, ορισμένοι από τους κορυφαίους βρετανούς μαιευτήρες προειδοποιούν ότι οι γυναίκες που αναβάλλουν τη μητρότητα για μετά τα 30 «αψηφούν τη φύση» και τελικά δεν καταφέρνουν να γίνουν μητέρες λόγω της αύξησης των ποσοστών του κινδύνου και της στειρότητας.

Η καθηγήτρια Ulla Waldenström που ηγήθηκε της έρευνας επισήμανε ότι η ιδανικότερη ηλικία για να κάνει παιδί μία γυναίκα είναι μεταξύ των 20 και 30 ετών. Όπως ανέφερε, η φυσιολογική γήρανση του πλακούντα και των ωοθηκών εξηγούν τα υψηλότερα ποσοστά επιπλοκών.

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Τέσσερα καθημερινά προβλήματα ψάχνουν... λύση

Τέσσερα καθημερινά προβλήματα ψάχνουν... λύση
Αν ψάχνεις ακόμα ένα κίνητρο να ξεκινήσεις συστηματικά προπονήσεις, ευκαιρία να ανακαλύψεις ποια τέσσερα προβλήματα της καθημερινότητάς σου μπορείς να λύσεις με τη βοήθεια της άσκησης.

1. Το άγχος
Μέσω της αερόβιας γυμναστικής η καρδιά σου αντλεί περισσότερο αίμα, πράγμα που συμβάλλει στην απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών που σταθεροποιούν τη διάθεση, όπως η σεροτονίνη, η νορεπινεφρίνη και η GABA.

Έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν αποδεικνύουν ότι 30' αερόβιας άσκησης μέτριας έντασης, ειδικά τις πρωινές ώρες, μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του στρες . Μάλιστα, άνθρωποι που γυμνάζονται συστηματικά αναφέρουν μακροπρόθεσμα τη μείωση του στρες ,του άγχους και της κατάθλιψης.

2. Την υπνηλία
Άνθρωποι που ασκούνται συστηματικά έχει αποδειχτεί μέσω ερευνών ότι κοιμούνται πιο γρήγορα, ξυπνούν λιγότερες φορές στη μέση της νύχτας και έχουν μειωμένο κίνδυνο για διαταραχές ύπνου.

3. Τον πόνο στη μέση
Η αποδυνάμωση των υποστηρικτικών μυών της μέσης είναι και η κύρια αιτία των προβλημάτων που εμφανίζονται με το πέρασμα των χρόνων. Πιο συγκεριμένα, όσο ένα άτομο μεγαλώνει ηλικιακά, τόσο μειώνεται και η ευκαμψία των μυών του γύρω από τη σπονδυλική στήλη, και ειδικά όταν κάνει καθιστική ζωή, πράγμα που τελικά οδηγεί στην αποδυνάμωση τους. Αντίθετα, η ανάπτυξη των μυών της μέσης και των κοιλιακών μέσω της άσκησης αφαιρεί την πίεση από τη σπονδυλική στήλη και βελτιώνει την ακτίνα της κίνησης, εμποδίζοντας και αντιμετωπίζοντας τον πόνο.

4. Τη λαιμαργία
Εάν προσπαθείς σκληρά να αντισταθείς σε κάποιο γλυκό και αισθάνεσαι δυστυχής, δοκίμασε να ασκηθείς. Όταν αναζητάς ένα τρόφιμο, ο εγκέφαλός σου δηλώνει ότι χρειάζεται ντοπαμίνη, ανάγκη η οποία αποδεδειγμένα καλύπτεται με κατανάλωση υδατανθράκων ή με άσκηση!

Περισσότερα θέματα για την υγεία, την άσκηση και τη διατροφή μπορείτε να δείτε στο mch-training.com

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Αξιοποιήστε τα παλιά βερνίκια νυχιών

Αξιοποιήστε τα παλιά βερνίκια νυχιών
Οι περισσότερες γυναίκες κρατούν παλιά βαζάκια με βερνίκια νυχιών στο συρτάρι τους, ακόμη κι αν δεν τα χρησιμοποιούν, μέχρι που μια μέρα έρχεται η στιγμή και… απαλλάσσονται οριστικά από αυτά, έτσι ώστε τη θέση τους να πάρουν καινούρια.

Αν κι εσείς είστε μία από αυτές, προτού αποφασίσετε να τους… «δώσετε δρόμο», διαβάστε το παρακάτω κείμενο:

Δείτε ποιες άλλες χρήσεις μπορεί να έχει ένα παλιό βερνίκι νυχιών, που θα σας βοηθήσει με τις καθημερινές δουλειές του σπιτιού!

1. Σφραγίστε ένα φάκελο
Αντί να γλείφετε και να γλείφετε το πίσω μέρος ενός φακέλου. Απλά σφραγίστε τον με λίγο βερνίκι νυχιών.

2. Βάλτε την κλωστή στη βελόνα
Μπορεί να είναι επίπονη η προσπάθεια να περάσετε την άκρη μιας κλωστής από μια βελόνα!
Μία γρήγορη λύση για αυτό είναι να βυθίσετε το τέλος του νήματος σας σε μια μικρή ποσότητα βερνίκι νυχιών.

3. Αποτρέψτε την αμαύρωση των κοσμημάτων
Έχετε εκείνα τα πράσινα σημάδια στα δάχτυλά σας από τα δαχτυλίδια; Βάψτε ένα λεπτό στρώμα από βερνίκι νυχιών στο κόσμημα για να μην μαυρίσουν.

4. Ασφαλίστε τα κορδόνια για να μην ξετυλίγουν
Μπορεί να έχετε ακούσει ότι η καύση των άκρων ενός σχοινιού μπορεί να το αποτρέψει από το ξέφτισμα. Το βερνίκι νυχιών λειτουργεί εξίσου καλά! Εμβαπτίστε τα άκρα του σχοινιού ή του κορδονιού στο βερνίκι νυχιών για να αποφευχθεί κάθε ξέφτισμα.

5. Σφίξτε τις χαλαρές βίδες
Για επιπλέον κράτημα, περάστε τις βίδες με βερνίκι νυχιών. Μετά την εφαρμογή αφήστε τις βίδες να στεγνώσουν. Αυτό θα σας δώσει πρόσθετη ανθεκτικότητα.

6. Βάψτε τα κλειδιά σας
Βάψτε αντικείμενα με βερνίκι για να τα διακρίνετε εύκολα. Βάλτε χρώμα στα κλειδιά για να αναγνωρίζετε πάντα πιο είναι για την πόρτα.

Πηγή: neadiatrofis.gr