Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Υπολογίστε αν το βάρος σας είναι φυσιολογικό

Υπολογίστε αν το βάρος σας είναι φυσιολογικό
Γνωρίζετε αν το σωματικό σας βάρος είναι φυσιολογικό, χαμηλό ή υψηλό. Αν θεωρείστε φυσιολογικοί, υπέρβαροι ή παχύσαρκοι; Αν όχι, υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος να το υπολογίσετε. 

Αρκεί να διαιρέσετε το βάρος σας σε κιλά με το ύψος στο τετράγωνο.

Αν για παράδειγμα ζυγίζετε 80 κιλά και το ύψος σας είναι 1,75, διαιρέστε το 80 δια το 1,75 στο τετράγωνο.

Το νούμερο που προκύπτει είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματός σας.

Αν αυτός ο δείκτης είναι από 20 μέχρι 25, τότε το βάρος σας είναι φυσιολογικό.

Αν όμως είναι πάνω από 25 μέχρι 30 τότε κατατάσσεστε στους υπέρβαρους και αν είναι πάνω από 30 στους παχύσαρκους.

Σε κάθε περίπτωση αν ξεπερνάει το 25 ίσως είναι καιρός να προσέξετε λίγο ή πολύ παραπάνω τη διατροφή σας, για να χάσετε τα παραπανίσια κιλά.

Αυτό που ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί είναι ότι ο εν λόγω δείκτης είναι ένας αδρός τρόπος υπολογισμού, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη την επιμέρους σύσταση σώματος.

Μπορεί δηλαδή δύο άνθρωποι να έχουν ίδιο δείκτη μάζας σώματος, δηλαδή ίδια κιλά και ίδιο ύψος και ο ένας να έχει πολύ περισσότερο λίπος από τον άλλο.

Ιδανικά αν έχετε τη δυνατότητα, κάντε κάποια στιγμή και μία λιπομέτρηση, για να δείτε και το λίπος σας σε τι επίπεδα βρίσκεται.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Για τόνωση του οργανισμού


  • Σε μισό ποτήρι ζεστό νερό βάζομε μία κουταλιά μέλι και ένα λεμόνι, καλά πλυμένο  με την φλούδα, κομμένο σε ροδέλες. Κάθε πρωί σε άδειο στομάχι από μία ροδέλα με λίγο μέλι.
  • ή Lecithin δύο φορές την ημέρα πρωί και βράδυ από μία μεζούρα, σε λίγο χυμό τονώνουν τον οργανισμό μετά το φαγητό. (είναι και για την μνήμη).
  • Επίσης η ALOE VER κάνει καλό μισό φλιτζανάκι του καφέ μισή ώρα πριν από το φαγητό κάθε μεσημέρι. (είναι και για την μνήμη).
  • Το δεντρολίβανο, η μαντζουράνα και το μαύρο παλιό κρασί κάνουν καλό.
  • Για την οστεοπόρωση. Παίρνουμε το τσόφλι από 1 αυγό και τον χυμό από ένα λεμόνι. Το σπάζουμε το τσόφλι και για 2 ώρες μαζί με το λεμόνι το βάζουμε σε βάζο καλά κλεισμένο σε δροσερό μέρος. Το κουνάμε καλά και το γεμίζουμε με 1 λίτρο μεταλλικό νερό και προσθέτουμε μερικούς κύβους ζάχαρι. Αυτό το σουρωνουμε και το πίνουμε την ίδια μέρα σε πολλές δόσεις. Να ακολουθήσετε τη θεραπεία για 3 εβδομάδες. 

Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Διώξτε τις δυσάρεστες οσμές από την κουζίνα

Διώξτε τις δυσάρεστες οσμές από την κουζίναΌταν τηγανίζουμε ή μαγειρεύουμε τροφές που μυρίζουν έντονα (π.χ. ψάρι), η κουζίνα γεμίζει δυσάρεστες οσμές, από τις οποίες δυσκολευόμαστε να απαλλαγούμε ακόμα και αν αφήσουμε ανοιχτά τα παράθυρα για ώρες.

Μια καλή ιδέα, λοιπόν, είναι να βράσουμε σε μια κατσαρόλα με νερό μια χούφτα μπαχαρικά (όπως πιπέρι, γαρίφαλο, βανίλια) ή αρωματικά (π.χ. μέντα, ευκάλυπτο, δυόσμο). 

Μόλις πάρουν δυο βράσεις, ανοίγουμε το καπάκι και αφήνουμε τις ευχάριστες μυρωδιές να κατακλύσουν το χώρο και να εξαφανίσουν κάθε δυσάρεστη οσμή.

Πηγή: vita.gr

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Ενυδατώστε τα μαλλιά σας με ελαιόλαδο

Ενυδατώστε τα μαλλιά σας με ελαιόλαδο
Αν τα μαλλιά σας το τελευταίο διάστημα έχουν ταλαιπωρηθεί από την τις βαφές και το καθημερινό styling, φροντίστε να επανορθώσετε τις φθορές τους με ελαιόλαδο, ενυδατώνοντας τις τρίχες σας.

Πάρτε μια μικρή ποσότητα ελαιολάδου και την ζεσταίνετε ελαφρώς προσοχή μην κάψει, απλά να είναι ελαφρώς χλιαρό.

 Αφού έχετε λούσει και καθαρίσει τα μαλλιά σας τα στεγνώνετε ελαφρώς και απλώνετε το χλιαρό ελαιόλαδο πάνω τους. 

Τα τυλίγετε με μια ζεστή πετσέτα και τα αφήνετε για όσο μεγαλύτερο διάστημα τυλιγμένα. Μια πολύ καλή άλλη λύση είναι να τα τυλίξετε με διάφανη μεμβράνη που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα μας και από πάνω να τοποθετήσουμε την πετσέτα και να κοιμηθούμε όλη την νύχτα με το ελαιόλαδο στα μαλλιά μας. 

Το πρωί ξυπνώντας λουζόμαστε δύο οι τρεις φόρες.

Οι τρίχες και το δέρμα του κεφαλιού μας θα ενυδατωθούν και θα αποκατασταθεί η χαμένη υγρασία της τρίχας.

Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Μάσκα με μέλι και λεμόνι για καθαρό πρόσωπο

Μάσκα με μέλι και λεμόνι για καθαρό πρόσωπο
Ακολουθεί συνταγή για μία σπιτική μάσκα η οποία θα καθαρίσει και θα μεταμορφώσει την επιδερμίδα σας...

Θα χρειαστείτε 1 κουτ.της σούπας μέλι και το χυμό ενός λεμονιού.

Ανακατεύετε τα υλικά σε ένα μπολ και εφαρμόζετε τη μάσκα σε νωπή επιδερμίδα. Τη αφήνετε γύρω στα 5-7 λεπτά και μετά ξεβγάζετε με ζεστό νερό.

Προσέξτε να έχετε καλά πιασμένα τα μαλλιά σας, κατά τη διάρκεια της εφαρμογής, καθώς η μάσκα θα «κολλάει» αρκετά.

Τα οξέα του λεμονιού θα καθαρίσουν τους πόρους του προσώπου σας και θα διατηρήσουν το pH της επιδερμίδας σας σε φυσιολογικά επίπεδα. 

Το μέλι με τη σειρά του, περιέχει ένζυμα και ουσίες, οι οποίες έχουν αντιβακτηριδιακή δράση που καθαρίζουν το δέρμα σας από τα μαύρα στίγματα.

Ακολουθήστε την παραπάνω διαδικασία και εντυπωσιάστε με την αψεγάδιαστη επιδερμίδα σας.

Πηγή: myworld.gr

Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Εννέα λόγοι για σίγουρη αποτυχία στη δίαιτα

Εννέα λόγοι για σίγουρη αποτυχία στη δίαιτα

Μήπως στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος πολλές φορές αναρωτιέστε τι δεν πήγε καλά; Παρακάτω παρατίθενται τα δέκα πιο συχνά αίτια που καταδικάζουν τη δίαιτά σας σε αποτυχία. 

Μη ρεαλιστικοί στόχοι 

Να έχετε στο μυαλό σας, από την αρχή, ότι «φασούλι το φασούλι... αδειάζει το σακούλι». Δεν γίνεται να χάσετε 10 κιλά σε δέκα μέρες. Ακόμα κι να γίνει (πράγμα απίθανο) θα ξαναπάρετε τα ίδια ή και περισσότερα.

Το μόνο που θα καταφέρετε, όταν προσπαθείτε να χάσετε απότομα πολλά κιλά, είναι να αφυδατώνετε την επιδερμίδα και γενικά τον οργανισμό σας αφού αυτό που χάνετε είναι αρκετά υγρά και μυϊκή μάζα.

Μια απώλεια 3-4 κιλά το μήνα είναι η καλύτερη και φυσικά η πιο ασφαλής. Βάλτε ως στόχο το 1 κιλό την εβδομάδα. Με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι χάνετε λίπος κι όχι υγρά και πολύ μυϊκό ιστό.

Η ζυγαριά αποτελεί τον βασικό κριτή της προσπάθειας σας


Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το καθημερινό ζύγισμα. Μην ανεβαίνετε συνέχεια σε αυτήν γιατί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αγχωθείτε και να απογοητευθείτε. Το βάρος σας μπορεί να παρουσιάσει διακυμάνσεις, που οφείλονται στον έμμηνο κύκλο στις γυναίκες ή ακόμα και στην κατανάλωση υγρών και αλατιού που κάνατε τη συγκεκριμένη μέρα. Μια φορά την εβδομάδα είναι ό,τι καλύτερο, για να κρατάτε τον έλεγχο. Μην ξεχνάτε ακόμα, ότι καλύτερος εκτιμητής για το πώς πηγαίνει η δίαιτα είναι τα ίδια σας τα ρούχα. Από το πως σας εφαρμόζουν θα καταλάβετε αν έχετε χάσει ή έστω, έχετε ξεφουσκώσει.

Πήρατε τη δίαιτα της φίλης ή του φίλου σας 
Το πιο συνηθισμένο λάθος. Όμως ο κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Η δίαιτα που έκανε τη φίλη σας να χάσει πολλά κιλά, μπορεί να σας κρατήσει στα ίδια κιλά και να μη χάσετε ούτε γραμμάριο. Αυτό που πρέπει να παίρνετε υπόψη σας είναι τις ανάγκες του σώματός σας. Η σωστή δίαιτα πρέπει να σχεδιάζεται και να προσαρμόζεται στα μέτρα του καθενός, από ειδικό, που θα φτιάξει ένα διαιτολόγιο προσαρμοσμένο στις συνήθειες σας, τον τρόπο ζωής σας, τις προτιμήσεις κι επιθυμίες σας σε συνδυασμό με τις αντιδράσεις του οργανισμού σας.

Παραλείπετε, σκόπιμα, γεύματα 


Την ώρα που ο χρυσός κανόνας της κάθε δίαιτας είναι πολλά και συχνά μικρογεύματα μέσα στη μέρα, εσείς, στην προσπάθειά σας να βγάλετε από πάνω σας όσο πιο γρήγορα γίνεται τα περιττά κιλά, παραλείπετε γεύματα, με πρώτο «θύμα» συνήθως, το πρωινό. Έτσι όμως θα πεινάτε όλη τη μέρα, με αποτέλεσμα ένα συνεχές τσιμπολόγημα, που δεν σας χορταίνει, αλλά σας προσθέτει θερμίδες. Η στέρηση οδηγεί σε μεγάλη μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα μας, πράγμα που μας δημιουργεί ατονία και μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε ένα πολύ γεμάτο πιάτο. Επιπλέον, όταν περιμένετε να φάτε το βραδύ, η πείνα θα είναι τόσο μεγάλη που και δεν θα έχετε το μυαλό για υγιεινές επιλογές. Τα μικρογεύματα, αντίθετα, ελέγχουν την πείνα και βοηθούν να χάσετε βάρος. Κρατάνε την υψηλή ταχύτητα του μεταβολισμού, κυρίως αυτά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Μια καλή επιλογή για κάτι τέτοιο (στη μέση του πρωινού ή το απόγευμα) μπορεί να είναι μια μπάρα δημητριακών, ένα φρούτο, λίγοι ξηροί καρποί ή ένα γιαούρτι. Άλλωστε, τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας έδειξαν ότι οι άνθρωποι που τρώνε μια φορά τη μέρα, και μάλιστα το βράδυ, παράγουν μεγαλύτερη ποσότητα γκρελίνης, της ορμόνης, που προκαλεί την πείνα.

Μειώνετε τις ποσότητες

Για να χάσετε πιο γρήγορα βάρος, ακολουθείτε στερητικές δίαιτες. Με λίγες θερμίδες όμως εκπαιδεύετε τον οργανισμό σας να επιβραδύνει τον ρυθμό του. Έτσι, μπορεί να «κολλήσετε» πολύ γρήγορα, αλλά ακόμα και αν φτάσετε το στόχο σας, όταν σταματήσετε τη δίαιτα, θα έχει συνηθίσει να δουλεύει πιο αργά, να καίει τις θερμίδες πιο αργά κι εσείς θα δείτε (με τρόμο) να παίρνετε πίσω όλο το βάρος που χάσατε. Μειώνοντας τις θερμίδες που παίρνετε ο οργανισμός αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει μυϊκό ιστό, προκειμένου να συνεχίσει να αντεπεξέρχεται στις βασικές καθημερινές του λειτουργίες κι ανάγκες. Καθώς χάνεται , όμως, μυϊκή μάζα επιβραδύνεται ο μεταβολισμός και καίει λιγότερες θερμίδες.

Νιώθετε σύνδρομο στέρησης
Δεν χρειάζεται πλήρης αποκλεισμός της αγαπημένης σας τροφής ή λιχουδιάς, όσο παχυντική κι αν είναι. Εκείνο που χρειάζεται συνήθως είναι να τα δείτε με άλλο μάτι. Να μαγειρέψετε δηλαδή με διαφορετικό τρόπο το αγαπημένο σας φαγητό (π.χ. ψήστε στο γκριλ, αντί να τηγανίσετε τις μελιτζάνες) και φάτε μικρότερη μερίδα. Η φαντασία θα σας ανοίξει το δρόμο σε δεκάδες συνταγές. Ή φάτε μικρότερη ποσότητα από το αγαπημένο σας γλυκό, κατά προτίμηση όσο πιο νωρίς γίνεται μέσα στην ημέρα, για να το κάψετε πιο εύκολα.

Μειώσατε το νερό που πίνετε

Το νερό χρειάζεται γιατί βοηθά να καθαρίσει ο οργανισμός από τις τοξίνες και να μην εμφανίσετε δυσκοιλιότητα. Πίνετε όσο πιο πολύ νερό μπορείτε. Τα 8 ποτήρια την ημέρα είναι ένας καλός αριθμός. Γενικά αυξήστε τα υγρά.

Αρνείστε κάθε κοινωνική εκδήλωση ή πρόσκληση

Προσαρμόστε τη δίαιτα στην καθημερινότητά σας. Κι ακόμα μην το κρατάτε μυστικό. Χρειάζεστε τη βοήθεια και τη συμπαράσταση φίλων και συγγενών για να τα βγάλετε πέρα. Αν αρνείστε συνεχώς κάποια πρόσκληση για έξοδο, στο τέλος θα νιώσετε ότι είστε σε καταναγκαστικά έργα. Δεν είναι απαραίτητο να μην βγαίνετε, είναι απαραίτητο να σκεφτείτε τι θα παραγγείλετε. Έτσι θα πάρετε οπωσδήποτε σαλάτα, την οποία θα φάτε πρώτη ( για να σας χορτάσει αρκετά), χωρίς σως βέβαια . Μετά μπορείτε να συνεχίσετε με κρέας ή ψάρι ψητό ή έστω μαγειρευτό, χωρίς σάλτσες. Και την επόμενη μέρα φροντίστε να φάτε κάτι πιο ελαφρύ, κατά προτίμηση σαλάτα με λίγη πρωτεΐνη – κοτόπουλο, ψάρι, τόνο - χωρίς να… νηστέψετε για τιμωρία

Κάνατε μια «παρασπονδία» και θεωρείτε ότι καταστράφηκαν όλα


Μάθετε να αντιμετωπίζετε και να διορθώνετε τις δύσκολες περιστάσεις. Όταν θα «ξεφύγετε» από τη δίαιτα σας, δείξτε ψυχραιμία, ανασυγκροτηθείτε και συνεχίστε. Αρκεί να μη συμβαίνει αυτό κάθε μέρα. Αν η παρασπονδία είναι μεγάλη την επόμενη ημέρα φάτε ως κυρίως γεύμα μία σαλάτα (π.χ. με τόνο) για να διορθώσετε τα της προηγούμενης.

Πηγή: neadiatrofis.gr