Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Σημεία-κλειδιά για μία επιτυχημένη δίαιτα

Σημεία-κλειδιά για μία επιτυχημένη δίαιτα

Είναι σημαντικό κατά τη διάρκεια που το άτομο βρίσκεται σε κατάσταση δίαιτας να δώσει προσοχή τόσο στο περιβάλλον που σχετίζεται με το φαγητό του, όσο και στη διατροφική του συμπεριφορά.

- Παρακάτω δίνονται κάποια σημεία τα οποία πρέπει να προσέχουμε και συχνά παραλείπουμε...

- Κατά τη διάρκεια του γεύματος το περιβάλλον να είναι ήσυχο και φιλικό.

- Να αφιερώνεται ουσιαστικός χρόνος για την παρασκευή και κατανάλωση του γεύματος.

- Η ώρα του φαγητού να είναι αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτό και να μην γίνονται ταυτόχρονα και άλλα, όπως παρακολούθηση τηλεόρασης ή διάβασμα εφημερίδας.

- Να μην παραλείπονται γεύματα και τα ενδιάμεσα αυτών.

- Θα πρέπει να υπάρχει ειλικρίνεια για την κατανάλωση της ποσότητας των γευμάτων απέναντι στο σύμβουλο διαιτολόγο.

- Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σχετίζεται με βελτίωση της σωματικής και ψυχικής υγείας και συνοδεύει πάντα ένα πρόγραμμα διατροφής είτε αυτό είναι για την απώλεια κιλών, είτε για την αύξηση ή τη διατήρηση αυτών.

- Αποφεύγουμε τις καθημερινές μετρήσεις του βάρους μας. Οι καθημερινές μετρήσεις και ειδικά αυτές που έπονται από παρασπονδίες δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικές και τις περισσότερες φορές παραπλανούν ή πανικοβάλλουν το άτομο.

- Τολμάμε να αφήσουμε λίγο φαγητό στο πιάτο μας, όταν νιώσουμε πως έχουμε χορτάσει, για να αποφύγουμε περαιτέρω τσιμπολόγημα απομακρύνουμε το πιάτο από μπροστά μας ή σηκωνόμαστε από το τραπέζι.

- Δεν τρώμε ό,τι περισσεύει στα πιάτα των άλλων με το σκεπτικό «να μην πεταχτεί».

- Διαβάζουμε πάντα τις διατροφικές ετικέτες των τροφίμων και ρωτάμε το διαιτολόγο μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Τέλος, αξίζει να τονιστεί πως όλες οι ερωτήσεις είναι δεκτές και σεβαστές για το σύμβουλο διαιτολόγο, είναι αυτός που θα σας βοηθήσει να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες, να φτάσετε τον επιθυμητό σωματικό στόχο και να αποκτήσετε διατροφική παιδεία. Συνεπώς, μη διστάζετε να ρωτάτε.

Σεβαστείτε την προσπάθεια που κάνετε για την απώλεια των περιττών κιλών, με σεβασμό, πλήρη συνείδηση και σωστή συνεργασία θα φτάσετε στον στόχο σας!

Πηγή: iator.gr

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Αρωματίστε φυσικά το σπίτι σας

Αρωματίστε φυσικά το σπίτι σας
Είναι πολύ ευχάριστο να μπαίνουμε σε έναν χώρο με διακριτικό ωραίο άρωμα. Η παρακάτω ιδέα θα μας βοηθήσει να το πετύχουμε και στο δικό μας σπίτι, ενώ παράλληλα θα συμβάλλει στον καθαρισμό της ατμόσφαιρας από μολυσματικές ουσίες που παράγονται από τα έπιπλα, τα χαλιά και τις βαμμένες επιφάνειες (λόγω των υλικών από τα οποία είναι φτιαγμένα). 

Δεν έχουμε, λοιπόν, παρά να προμηθευτούμε ένα μπουκάλι με ψεκαστήρα (όπως αυτό που χρησιμοποιούμε για τον ψεκασμό των φυτών) και να τον γεμίσουμε με νερό και λίγες σταγόνες από ένα ή περισσότερα αιθέρια έλαια. Το θυμάρι για παράδειγμα είναι ιδανικό για να καλύψει τις οσμές της κουζίνας, ενώ αν θέλουμε αν δώσουμε ανοιξιάτικο άρωμα στα δωμάτια του σπιτιού μας μπορούμε να συνδυάσουμε λεβάντα, δενδρολίβανο, πορτοκάλι και τριαντάφυλλο.

Πηγή: vita

Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Αποκτήστε αστραφτερό χαμόγελο εύκολα και γρήγορα

Αποκτήστε αστραφτερό χαμόγελο εύκολα και γρήγορα
Το καθημερινό βούρτσισμα των δοντιών και ο τακτικός καθαρισμός στον οδοντίατρο, μπορούν να κάνουν το χαμόγελο σας αστραφτερό και λαμπερό. 

Ωστόσο, υπάρχει και μια πολύ απλή συνταγή η οποία θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα δόντια σας λευκά για περισσότερο χρόνο. 

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι πάρα πολύ απλά και υπάρχουν σε κάθε κουζίνα. Δείτε λοιπόν αυτή την υπέροχη μάσκα που θα σας χαρίσει υπέροχα κατάλευκα δόντια.

Θα χρειαστείτε:


- Λίγες σταγόνες ζεστού νερού
- Μικρή ποσότητα μαγειρικής σόδας
- Χοντρό αλάτι

Τρόπος παρασκευής:

Απλά ανακατέψτε πολύ καλά όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα.

Τρόπος εφαρμογής:


Απλώστε το μείγμα στα δόντια σας και αφήστε το να δράσει για λίγα λεπτά. Στη συνέχεια ξεβγάλτε το.

Πηγή: beautetinkyriaki

Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Πόνοι γένους θηλυκού

Πόνοι γένους θηλυκού
Ο πόνος είναι υποκειμενικός και μη μετρήσιμος αφού εξαρτάται από τις αντοχές και την υπομονή του καθενός. Ωστόσο, όπως άλλωστε έχει επιβεβαιώσει και η επιστήμη, οι γυναίκες τον βιώνουν εντονότερα, αλλά και συχνότερα!

Αν και οι άνδρες φέρνουν την καταστροφή, ισχυριζόμενοι πως σφαδάζουν κάθε φορά που κάποιος πόνος εμφανιστεί, παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως οι γυναίκες βιώνουν εντονότερα τον πόνο κι ας μη το δείχνουν. 

Αυτό που συμβαίνει είναι αφενός η μεγαλύτερη αντοχή αλλά και η υπομονή που έχουν μάθει να δείχνουν στον πόνο, που τις «επισκέπτεται» συχνά.

Ημικρανία

Ο πονοκέφαλος και ειδικότερα η ημικρανία ταλαιπωρεί συχνότερα τις γυναίκες σε σχέση με τον αντρικό πληθυσμό, κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις έχει να κάνει με τις ορμόνες. 

Δεν είναι τυχαίο που μεγάλο ποσοστό γυναικών παραπονιέται για κεφαλαλγίες και ημικρανίες πριν ή κατά τη διάρκεια της περιόδου. 

Παρά το γεγονός ότι οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη καταλήξει στα ακριβή αίτια που προκαλούν τις ημικρανίες, η σύνδεσή τους με τις ορμονικές διαταραχές είναι αναμφισβήτητη, κάτι που κατατάσσει τις γυναίκες σε δυσχερέστερη σχέση από αυτή των ανδρών.

Πόνοι περιόδου

Κράμπες στην κοιλιά, πόνος στη μέση και στην πλάτη, φούσκωμα και δυσφορία είναι από τα κοινά συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου που ταλαιπωρεί μεγάλο ποσοστό γυναικών. 

Πόνος και πρήξιμο στο στήθος

Δεν χρειάζεται να έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας για να νιώσεις έντονο πρήξιμο ή και πόνο στο στήθος. Μπορεί να φταίνε τα αντισυλληπτικά χάπια ή απλά η κατακράτηση υγρών πριν την περίοδο, αλλά όπως και να έχει το σύμπτωμα είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Πόνοι από ψηλοτάκουνα

Όσο κι αν λατρεύεις τα ψηλοτάκουνα, τόσα προβλήματα δημιουργούν! Πόσες φορές ένιωσες τις γάμπες να σε «καίνε», τη μέση να πονά και τις πατούσες σου να είναι μουδιασμένες μετά από πολύωρη ορθοστασία με ψηλοτάκουνα; 

Φυσικά, οι άνδρες γλιτώνουν κι από αυτόν τον πόνο αφού τα παπούτσια τους εκτός από χαμηλά είναι συνήθως πιο άνετα κι ανατομικά σε σχέση με τις γυναικείες στενές γόβες.

Πηγή: womenonly.gr

Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Ο μύθος της γρήγορης απώλειας βάρους

Ο μύθος της γρήγορης απώλειας βάρους
Αλήθεια, τι περιλαμβάνει η δίαιτα του φεγγαριού; Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγω, σύμφωνα με την ομάδα αίματος μου; Εάν πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι, θα κάψω το λίπος μου; Μήπως τελικά έχω δυσανεξία στα μήλα και γι’ αυτό το λόγο παχαίνω;

Αυτά και άλλα πολλά, ξεκινούν να απασχολούν τους περισσότερους, λίγο πριν μπει επίσημα η άνοιξη και ξεκινήσει για ακόμη μια φορά ο αέναος πόλεμος με τα κιλά και την επιθυμία για ένα καλλίγραμμο κορμί. Οι προσπάθειες που έχετε κάνει είναι αμέτρητες, το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό και πλέον πιστεύετε ότι ο δείκτης της ζυγαριάς παραμένει κολλημένος εξαιτίας του «μπλοκαρισμένου» μεταβολισμού σας. 

Αυτή είναι και η «τέλεια» εκείνη στιγμή που «το σύμπαν σας ακούει», και σκοντάφτετε σε μια μαγική δίαιτα που εγγυάται την απώλεια 13 κιλών σε ένα μήνα! Αποφασίζετε λοιπόν να την ακολουθήσετε και να περάσετε δύο εβδομάδες τρώγοντας μόνο λαχανόσουπα, παρόλο που μέχρι τώρα δεν μπορούσατε να περάσετε ούτε μία ημέρα, χωρίς τις αγαπημένες σας λιχουδιές!

Ποια είναι όμως τελικά η αλήθεια; Υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να εξαφανίσουμε τα κιλά μας; Δυστυχώς, η απάντηση είναι αρνητική. Δεν υπάρχει κάποια μαγική δίαιτα, που να επιτρέπει να τρώμε καθημερινά και ανεξέλεγκτα όσο και ό,τι θέλουμε και ταυτόχρονα να χάνουμε βάρος.

Και τελικά πώς μπορούμε να χάσουμε βάρος; Ο πρώτος και πιο γνωστός τρόπος είναι να λαμβάνουμε καθημερινά μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες, από αυτές που ξοδεύει καθημερινά ο οργανισμός μας για να μας συντηρήσει. Εάν παράλληλα, αυξήσουμε και τις θερμίδες που δαπανά το σώμα μας καθημερινά μέσω της φυσικής δραστηριότητας τότε τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα! Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ωθούμε το σώμα μας στα άκρα.

Τι συμβαίνει όμως, όταν ακολουθούμε κάποια στερητική δίαιτα ή κάποια δίαιτα που απαιτεί να αποκλείσουμε κάποιες τροφές ή ακόμη και ολόκληρες ομάδες τροφίμων;

Στην πρώτη περίπτωση δεν χάνουμε λίπος, αλλά σημαντική ποσότητα μυϊκού ιστού και πολύ σύντομα η απώλεια σταματά. Αξιοσημείωτο είναι ότι ακολουθώντας συχνά ιδιαίτερα στερητικές δίαιτες, ο μυϊκός μας ιστός μειώνεται σημαντικά με αποτέλεσμα να μειώνεται και ο μεταβολισμός μας. 

Στη δεύτερη περίπτωση, δημιουργούνται στο σώμα μας σημαντικές ελλείψεις σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας.

Είναι λοιπόν σημαντικό, να συνειδητοποιήσουμε ότι τα κιλά, που με πολύ κόπο αποκτήσαμε σε ένα χρόνο, δεν είναι εφικτό να εξαφανιστούν μέσα σε ένα μήνα. Ακολουθώντας ένα ισορροπημένο και καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα διατροφής με στόχο την απώλεια βάρους, ενσωματώνοντας τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά μας και εξοπλισμένοι με υπομονή και επιμονή είναι σίγουρο ότι θα φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα!

Πηγή: nutrimed.gr