Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΣΕΥΧΗ.....

Ένας προσεύχεται και λέει:
- Άγιε μου Βασίλη, σε παρακαλώ, φέρε μου τον τυχερό λαχνό του πρωτοχρονιάτικου λαχείου για να αγοράσω την νέα υπερπολυτελέστατη Φερράρι με έξι ρόδες, 1500 άλογα, με τελική ταχύτητα τα 400 χλμ. την ώρα, ΑBC, EBD, air- condition και τιμή δυστυχώς άγνωστη.
Περνάει μια μέρα και βλέπει ένα λαχείο κάτω από το δέντρο του. Το ρίχνει στην κληρωτίδα και περιμένει ώσπου βλέπει πως κέρδισε 12.000.000€. Πάει στην Φερράρι και του λένε:
- Ιδού το καινούριο μας μοντέλο, μόνο με 12.000.000,01€
- Μα δεν έχω ένα λεπτό.
Λέει τότε:
- Άγιε μου Βασίλη, θέλω να μου φέρεις άλλο ένα λεπτό για να αγοράσω την Φερράρι.
Ξαφνικά πέφτουν 1000€ με ένα σημείωμα που λέει: «Αν είναι έτσι, πάρε μία και για μένα και για κάθε βοηθό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου