Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

ΧΙΟΥΜΟΡ...



Ένας γιατρός φτάνει στον παράδεισο.
-Από την πίσω πόρτα, διατάσσει ο Aγιος Πέτρος.
Δεν βλέπετε που γράφει "είσοδος των προμηθευτών";


Στις δημόσιες τουαλέτες ένας ηλικιωμένος κύριος ουρεί και κάπου-κάπου του φεύγει και κανένας σιγανός έως υπόκωφος αερισμός. Ακούγοντας τον από δίπλα ένας μηχανόβιος του λέει:
-Παππού....μάρσαρε… γιατί θα σβήσεις!

Μια νέα οδηγός έκανε βόλτες με το αυτοκίνητό της για να το συνηθίσει. Σε μια στροφή σταματάει απότομα με αποτέλεσμα να την τρακάρει ο από πίσω της. Έρχεται αυτός και της φωνάζει:Τι κάνεις κυρά μου; Στραβή είσαι;
_Μα κύριε, σας παρακαλώ. Είμαι νέα οδηγός και δεν είμαι τόσο έμπειρη .
_Νέα οδηγός! Και δε μου λες κυρά μου, νι έχεις;
Αυτός βέβαια εννοεί το αυτοκόλλητο "Ν" = νέος που μπαίνει στο πίσω τζάμι, όμως αυτή παράκουσε – νόμισε κάτι άλλο και απαντά:
_Σας παρακαλώ πολύ!
_Τι παρακαλείς πολύ κυρά μου, νι έχεις ή δεν έχει;
_Είστε αναιδής, κύριε.
_Μα τι είπα; Απλώς είπα "Κυρά μου, νι έχεις;"
(Τα πήρε κι αυτή και ξαναλέει με φωνή διαπασών)
_Ε ναι, ρε, έχω!
_Ε! βγάλ' το, κυρά μου και κόλλα το στο τζάμι να το βλέπουν και οι άλλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου