Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

pc



Πελάτης:- Δεν μπορώ να μπω στο internet.
Τεχνικός:- Το password είναι σίγουρα σωστό;
Πελάτης:- Ναι, είδα τον συνάδελφό μου που το έγραφε.
Τεχνικός:- Και ποιο είναι το password;
Πελάτης:- Πέντε αστεράκια.

<------> <-------->


1ο Τσακώνονται δυο αγοράκια.
- Ναι, ε; του μπαμπά μου η σελίδα έχει καλύτερα links από την σελίδα του δικού σου.

2ο Μια έγκυος κυρία κάνει υπερηχογράφημα.
- Κυρία μου το μωρό σας αναπτύσσεται θαυμάσια. Θα θέλατε να του στείλετε mail;

3ο Οι γονείς γράφουν mail στον γιο:
- Αγαπητέ Γιαννάκη, πως είσαι; εγώ και η μητέρα σου είμαστε καλά. Σε πεθυμήσαμε. Σε παρακαλούμε βγες από τον υπολογιστή και έλα στην κουζίνα να φάμε.

4ο Η μαμά διαβάζει παραμύθι στο παιδί για να κοιμηθεί:
- Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα συναντήθηκαν σε ένα chat room, αλλά ο έρωτάς τους σταμάτησε τραγικά, όταν χάλασε ο σκληρός δίσκος της Ιουλιέτας.

5ο Δυο κοριτσάκια συζητούν:
- Εγώ δεν θα κάνω ποτέ παιδιά. Έμαθα ότι κάνουν εννιά μήνες για να κατεβούν (download).

1 σχόλιο: